The non-food consumer goods industry in Israel is characterized by fierce competition among customers, especially marketing networks. This competition is accompanied by a reduction in the consumer price, a fact that puts pressure on all manufacturers in Israel to lower product prices, as well. Hogla Kimberly's main competitors in the market
תוכן העניינים
לוח מספר 1 : התפלגות המדגם על פי המגדר. 22
לוח מספר 2 : ניתוח המדגם על פי גיל הנדגמים.. 22
לוח מספר 3 : התפלגות המדגם על פי רמת ההכנסה. 23
לוח מספר 4 : ניתוח המדגם על פי ממוצע הרכישות החודשי 24
לוח מספר 5 : מדדי פיזור למשתנה שביעות רצון 25
לוח מספר 6: מדדי פיזור של המשתנה תדמית המוצר. 25
לוח מספר 7: מדדי פיזור של המשתנה כוונות רכישה. 26
לוח מספר 8: אלפא קורנבך - ערכים.. 27
לוח מספר 9: הקשרים בין תפיסת תדמית המוצר לבין כוונות הרכישה. 27
לוח מספר 10: הקשרים בין תפיסת תדמית המוצר לבין שביעות הרצון 28
לוח מספר 11: הקשרים בין שביעות הרצון הלקוחות לבין כוונות הרכישה. 28
לוח מספר 12: תפיסת משתני המחקר על פי המגדר. 29