INTRODUCTION This study discusses principals dealing with discipline and violence issues in regular heterogeneous classrooms in elementary schools. The school is seen as a central place where an educational climate exists that can deal with discipline and violence problems, however the social transformations of the recent period and their impact on the education system have increased the problems of discipline and administrators.
נושא | עמוד |
תוכן עניינים | 1 |
מבוא | 2 |
תקציר | 3 |
פרק 1- רקע תיאורטי וסקירת ספרות 1.א.רקע תיאורטי 1.א.1 - מנהיגות וניהול –היבטים תיאורטיים 1.א.2- מנהיגות מעצבת ומתגמלת 1.א.3- המנהיגות המעצבת ומתגמלת בבית הספר 1.א.4- אלימות בבית הספר 1.א.5- סקירת ספרות 1.א.6- אלימות בבית ספר מנקודת מבט המנהל 1. א.7- המלצות שונות לפתרון אלימות בבית הספר 1.ב- מחקרים אמפיריים 1.ב.1- רקע מחקרי 1.ב.2- ממצאים ומסקנות | 5 6 7 7 12 12 14 16 17 |
פרק 2- מתודולוגיה 2.א. חקר מקרה- בית ספר יסודי (אלמתנבי –מג'ד אל כרום) 2.ב. ממצאים | 19 20 |
פרק 3- סיכום 3.א. דיון 3.ב. המלצות | 22 24 |
ביבליוגרפיה נספחים | 26 28 |