Summary of a 30-page course A summary of the summary: Leading the new customer experience - also Augmented Reality - At every point of the company's meeting with the customer it is necessary to enhance the digital experience in order to promote it


50 175-71.43%
  • SKU: 010620201

Learn More


ארגון במנה מסורתי- (צבא, הרכבת) יש נתק בין המנכל לעובדים . האינפורמציה עד שעולה ויורדת היא איטית . ארגון הבנוי כך אינו שירותי בכלל , לא יעיל בכלל . המוטו המנחה את האנשים – הישרדות! תן לי לעבוד בשקט, אל תפריע לי .

מה עוד מאפיין ארגונים אלו ? תיאוריה X – תיאוריה שפותחה ב 1959 : מנהלים נותנים הוראות ועובדים מבצעים . אם מנהלים לא נותנים הוראות אז אין להם זכות קיום . יש דיסטנס מוחלט. זה מאפיין ארגונים מסורתיים ישנים . ארגון כזה כיום הוא מקדונלדס – התפריט ברור, אין יוזמות, נותנים הוראות , עובדים מבצעים .

תיאוריה Y – אומרת שלעובדים יש צורכי התפתחות . ללקוחות יש הרבה מאוד דרישות .אנחנו צריכים לתת לעובדים כלים ולאמן אותם בכדי שיעשו את העובדים הכי טוב  כל אחד בארגון אמור לענות על הדרישות . כאן יש הרבה פחות מנהלים .

השלב בא של הארגונים- ארגון במבנה החדש: לקוח במרכז . מסביב בעיגול כספים, כ"א , רכש, תפעול. חדרה לאט לאט ההבנה שללקוחות יש דרישות וללקוחות יש צרכים ומי שיודע הכי טוב לתת מענה זה השיווק והשירות .