Воспитание во многих отношениях представляет собой начальный плавильный котел для формирования личности ребенка. Это главная отправная точка в его нормальном развитии, и его ресурсы имеют решающее значение для приобретения его эмоциональных и когнитивных навыков. Родительская модель, которую испытывает ребенок, используется в качестве важного инструмента в его различных процессах развития (Amit, 2013).


150 250-40%
  • SKU: 22032201

Подробнее


תוכן העניינים

1. מבוא. 3

2. סקירת ספרות. 5

2.1 הורות מודרנית. 5

2.1.1  שינויים במושג ההורות בעשורים האחרונים.. 6

2.2 סגנונות הורות. 7

2.3 הורות במגזר הערבי 8

2.4 דימוי עצמי 9

2.4.1 הגדרה. 9

2.4.2  מודלים של דימוי עצמי 10

2.4.3  דימוי עצמי בקרב הורים.. 11

2.5 כישורים חברתיים.. 12

2.5.1  הגדרה. 12

2.5.2 מודלים של כישורים חברתיים.. 13

2.5.3  כישורים חברתיים בקרב ילדים בגיל בית הספר היסודי 13

2.6 הקשר בין דימוי עצמי של הורים לבין הכישורים החברתיים של ילדיהם.. 14

3.מתודולוגיה. 16

3.1 שיטת המחקר. 16

3.2 משתני המחקר. 16

3.3 הגדרות משתני המחקר. 16

3.4 אוכלוסיית המחקר. 16

3.5 המדגם.. 17

טבלה 1: מאפיינים דמוגרפיים של המדגם (N=30) 17

3.6 מערך המחקר. 18

3.7 סוג הדגימה. 18

3.8 קריטריונים להכללה ולאי הכללה במחקר. 18

3.9 ההליך המחקרי 18

3.10 עיבוד נתונים.. 19

3.11 אתיקה. 20

4. ממצאים.. 21

טבלה 2: נתונים סטטיסטיים עבור המשתנים.. 21

טבלה 3: קורלציה בין דימוי העצמי וכישורים החברתיים.. 21

5. דיון בתוצאות. 23

ביבליוגרפיה. 27

נספחים.. 30

נספח א'- שאלוני המחקר. 30

נספח ב'- פלטי SPSS לבחינת קשרים דמוגרפיים.. 42