Индустрия непродовольственных товаров в Израиле характеризуется жесткой конкуренцией среди потребителей, особенно в маркетинговых сетях. Эта конкуренция сопровождается снижением потребительских цен, что также заставляет всех производителей в Израиле снижать цены на продукцию. Hogla Kimberly основные конкуренты на рынке
תוכן העניינים
לוח מספר 1 : התפלגות המדגם על פי המגדר. 22
לוח מספר 2 : ניתוח המדגם על פי גיל הנדגמים.. 22
לוח מספר 3 : התפלגות המדגם על פי רמת ההכנסה. 23
לוח מספר 4 : ניתוח המדגם על פי ממוצע הרכישות החודשי 24
לוח מספר 5 : מדדי פיזור למשתנה שביעות רצון 25
לוח מספר 6: מדדי פיזור של המשתנה תדמית המוצר. 25
לוח מספר 7: מדדי פיזור של המשתנה כוונות רכישה. 26
לוח מספר 8: אלפא קורנבך - ערכים.. 27
לוח מספר 9: הקשרים בין תפיסת תדמית המוצר לבין כוונות הרכישה. 27
לוח מספר 10: הקשרים בין תפיסת תדמית המוצר לבין שביעות הרצון 28
לוח מספר 11: הקשרים בין שביעות הרצון הלקוחות לבין כוונות הרכישה. 28
לוח מספר 12: תפיסת משתני המחקר על פי המגדר. 29