Проблемы с обучением - это различные расстройства, которые, вероятно, связаны с дисфункцией центральной нервной системы и могут сохраняться в течение всей жизни (NJCLD, 1988). Проблемы с обучением указывают на трудности в приобретении базовых навыков, которые требуют учебной помощи в различных условиях.
תוכן עניינים
1. מבוא............................................................................................................................ 4
2. ספירת ספרות................................................................................................................ 7
2.1 לקויות למידה – מילות מפתח....................................................................................... 7
2.1.1 לקויות למידה.................................................................................................... 7
2.1.2 סוגים של לקויות למידה..................................................................................... 7
2.1.3 תכנית השילוב.................................................................................................... 8
2.2 השפעות לקויות הלמידה.............................................................................................. 9
2.2.1 הגישה הנוירו התפתחותית.................................................................................. 9
2.2.2 הגישה הקוגניטיבית בחקר לקויות הלמידה......................................................... 11
2.2.3 השפעות רגשיות............................................................................................... 13
2.3 התמודדות של המערכת הבית ספרית עם לקויות הלמידה............................................... 14
2.3.1 משמעויות וביטויי חוק החינוך המיוחד............................................................... 14
2.3.2 הקשיים של הצוות החינוכי בהתמודדות עם תלמידים בעלי לקויות למידה............. 16
2.3.3 שילוב ילדים בבתי הספר היסודיים..................................................................... 18
2.4 המגמה העולמית לטיפול והתמודדות עם לקויות הלמידה............................................... 20
2.5 פעולות השילוב הנעשות כיום בבתי הספר...................................................................... 22
3. דיון............................................................................................................................. 23
ביבליוגרפיה.................................................................................................................... 26