Проблемы с обучением - это различные расстройства, которые, вероятно, связаны с дисфункцией центральной нервной системы и могут сохраняться в течение всей жизни (NJCLD, 1988). Проблемы с обучением указывают на трудности в приобретении базовых навыков, которые требуют учебной помощи в различных условиях.


119 220-45.91%
  • SKU: 2303202012

Подробнее


תוכן עניינים

1. מבוא............................................................................................................................ 4

2. ספירת ספרות................................................................................................................ 7

2.1 לקויות למידה – מילות מפתח....................................................................................... 7

2.1.1 לקויות למידה.................................................................................................... 7

2.1.2 סוגים של לקויות למידה..................................................................................... 7

2.1.3 תכנית השילוב.................................................................................................... 8

2.2 השפעות לקויות הלמידה.............................................................................................. 9

2.2.1 הגישה הנוירו התפתחותית.................................................................................. 9

2.2.2 הגישה הקוגניטיבית בחקר לקויות הלמידה......................................................... 11

2.2.3 השפעות רגשיות............................................................................................... 13

2.3 התמודדות של המערכת הבית ספרית עם לקויות הלמידה............................................... 14

2.3.1 משמעויות וביטויי חוק החינוך המיוחד............................................................... 14

2.3.2  הקשיים של הצוות החינוכי בהתמודדות עם תלמידים בעלי לקויות למידה............. 16

2.3.3 שילוב ילדים בבתי הספר היסודיים..................................................................... 18

2.4 המגמה העולמית לטיפול והתמודדות עם לקויות הלמידה............................................... 20

2.5 פעולות השילוב הנעשות כיום בבתי הספר...................................................................... 22

3. דיון............................................................................................................................. 23

ביבליוגרפיה.................................................................................................................... 26