28-страничная работа Работа включает статистический анализ, полный 19 источников академической информации.


149 350-57.43%
  • SKU: 0206049

Подробнее


תוכן העניינים

 

 

מבוא ...................................................................................................................4

רשתות חברתיות ..................................................................................................5

משתמשי הרשתות החברתיות ...............................................................................8

המחקר האמפירי ................................................................................................11

שיטה .................................................................................................................11

מדגם .................................................................................................................11

כלי המחקר ........................................................................................................12

הליך ..................................................................................................................13

עיבודים סטטיסטיים ..........................................................................................13

ממצאים ............................................................................................................14

דיון, סיכום ומסקנות ..........................................................................................20

ביבליוגרפיה ......................................................................................................21

נספח: שאלון .....................................................................................................24

רשימת טבלאות

 

טבלה מספר 1: מספר חברים ברשתות חברתיות  .................................................14

טבלה מספר2: שעות שימוש ברשתות חברתיות ...................................................14

טבלה מספר 3: מספר הודעות ברשתות חברתיות ................................................14

טבלה מספר 4: מספר כניסות לפרופיל ברשתות חברתיות ....................................15

טבלה מספר 5: יחס לפייסבוק ..........................................................................16

טבלה מספר 6: פעילויות חברתיות אחרות .........................................................17

Сопутствующие товары