10-страничная работа 10 Академических источников Небольшая выборка из 6 образцов, включая исследовательский опросник


79 160-50.63%
  • SKU: 100620201

Подробнее


תוכן העניינים


מבוא ............................................................................................................3

1. מחקר משני של המצב הקיים ......................................................................3

1.1 הצגת המותג ............................................................................................3

1.2 מצבו הקיים של המותג .............................................................................4

1.3 המצב העתידי  - מטרת העבודה .................................................................5

2. מחקר משני של המצב העתידי .....................................................................6

3. מחקר צרכנים ראשוני – ערך מותג ................................................................7

4. סיכום , מודל SWOT ...................................................................................10

5. קהלי מטרה ................................................................................................10

6. סיכום: תכנית שיווקית סופית  .....................................................................11

ביבליוגרפיה ...................................................................................................12

נספח 1: Young & Rubicam Brand Asset Valuator (Y&R BAV) model .....13

נספח 2: שאלון ...............................................................................................14

Сопутствующие товары